Mistrzowie Matematyki

…i matematyka dla Twojego dziecka staje się prosta!

Zajęcia z matematyki w duchu rozwojowym dla dzieci i młodzieży w Poznaniu

…i matematyka dla Twojego dziecka

staje się prosta!

Zajęcia z matematyki w duchu rozwojowym

dla dzieci i młodzieży w Bielsku-Białej

Mistrzowie Matematyki

… i matematyka dla Twojego dziecka staje się prosta!

Zajęcia z matematyki w duchu rozwojowym dla dzieci i młodzieży w Bielsku-Białej.

Twoje dziecko nie lubi matematyki?

Ma problemy z rozwiązywaniem zadań?

A może ma matematyczny talent, który chcesz rozwijać?

Odpowiedzią są kursy matematyczne w Akademii Nauki,
dzięki którym dzieci:

Odpowiedzią są kursy matematyczne w Akademii Nauki, dzięki którym dzieci:

od pierwszych zajęć zaczynają lubić matematykę

stają się najlepszymi uczniami z matematyki w klasie

uczą się logicznie mysleć, analizować, wyciągać wnioski i podejmować decyzje

są postrzegane przez nauczycieli jako zdolne, przez co pewniej czują się podczas lekcji

rozwijają talent matematyczny

lepiej się koncentrują

uczą się pracy w grupie

chętniej chodzą do szkoły

Kim jesteśmy?

Akademia Nauki to niepubliczna placówka edukacyjna. 

Od ponad 20 lat prowadzimy kursy matematyczne dla dzieci i młodzieży, na których pokazujemy, że matematyką można się bawić i z łatwością rozwiązywać zadania.

Wielu osobom matematyka kojarzy się z czymś trudnym i niezrozumiałym. W Akademii obalamy ten mit! Pokazujemy, że rozwiązywanie zadań może być zabawą i nawet najmłodsi mogą je polubić. 

Stosujemy nowoczesne metody i mamy indywidualne podejście do ucznia. Dbamy o przyjemną atmosferę i stawiamy przede wszystkim na zrozumienie, a nie wkuwanie wzorów czy regułek.

2022
od tego roku
jesteśmy na rynku
1
tyle oddziałów Akademii Nauki
istnieje w całej Polsce​
1
tylu kursantów tygodniowo uczy się we wszystkich Akademiach Nauki w Polsce​

Jak wyglądają nasze zajęcia? 

Podczas 20 lat pracy zauważyliśmy, że każde dziecko uczone matematyki ciekawymi i angażującym metodami może rozwinąć jej rozumienie na bardzo wysokim poziomie. 

Takie właśnie metody stosujemy w Akademii Nauki. Dlatego dzieci na naszych kursach od pierwszych zajęć zaczynają lubić matematykę.

Dzieci uczestniczące w zajęciach Mistrzów Matematyki rozwijają pasję do rozwiązywania złożonych problemów oraz myślenie logiczne. Odkrywają, że matematyką można się bawić. Wyzwala to dużo radości i podnosi wiarę w siebie.

Zastanawiasz się, czy korepetycje 1:1 nie byłyby lepsze?

Większość korepetytorów to nauczyciele, których metody nauczania niczym nie różnią się od szkolnych. Takie korepetycje to jak kolejna, szkolna lekcja, której Twoje dziecko nie lubi.

Tymczasem kluczem do rozumienia matematyki jest to, by jej nauka sprawiała przyjemność. Dlatego naszym celem jest nie tylko, by Twoje dziecko bez problemu rozwiązywało zadania, ale przede wszystkim, by polubiło to robić.

Nasze metody są zupelnie inne od szkolnych, oparte o dobrą zabawę i nowoczesną wiedzę. To również nauka samodzielnego, logicznego myślenia, która przyda się na innych przedmiotach.

Sprawdź nas!

Przyjdź z dzieckiem na bezpłatną lekcję pokazową i wypróbujcie nasze zajęcia. 

Jakie dokładnie zajęcia oferujemy?

WSZYSTKIE NASZE ZAJĘCIA SĄ PROWADZNE W FORMIE GIER FABULARNYCH. 

Dzieci bawią się m.in. w Łowców Smoków czy Kosmicznych Detektywów. 

Na każdych zajęciach mają do wypełnienia tajemniczą misję, podczas której przeżywają emocjonujące przygody. W tak skonstruowaną grę wplecione są zadania matematyczne, trening myślenia oraz rozwój umiejętności społecznych.

Dzieci kochają taki sposób uczenia się. Psychologowie odkryli, że jeżeli osoby są przekonane, że trening jest formą gry, wierzą, że mogą więcej. A to dokładnie chcemy osiągnąć.

9.png

Dla dzieci z klasy 1

Mistrzowie Matematyki

– Łowcy Smoków

Dla dzieci z klasy 2

Mistrzowie Matematyki

– Kosmiczni Detektywi

Dla dzieci z klasy 3

Mistrzowie Matematyki

– Przygoda z Sherlockiem

9.png

Dla dzieci z klasy 1

Mistrzowie Matematyki

– Łowcy Smoków

Dla dzieci z klasy 2

Mistrzowie Matematyki

– Kosmiczni Detektywi

Dla dzieci z klasy 3

Mistrzowie Matematyki

– Przygoda z Sherlockiem

3-1.png
3-1.png

Dla dzieci z klasy 4

Mistrzowie Matematyki

– Rebelia

Dla dzieci z klasy 5

Mistrzowie Matematyki

– Tajemnicza Planeta

Dla dzieci z klasy 6-7

Mistrzowie Matematyki

– Strażnicy Kosmosu

Dla dzieci z klasy 4

Mistrzowie Matematyki

– Rebelia

Dla dzieci z klasy 5

Mistrzowie Matematyki

– Tajemnicza Planeta

Dla dzieci z klasy 6-7

Mistrzowie Matematyki

– Strażnicy Kosmosu

Dla dzieci z klasy 7 i 8

Mistrzowie Matematyki

– Egzamin Ósmoklasisty

Dla dzieci z klasy 7-8

Mistrzowie Matematyki

– Egzamin Ósmoklasisty

Jakie metody wykorzystujemy podczas zajęć?

Jednym z bardziej obiecujących sposobów uczenia dzieci matematyki opracowali Robert i Ellen Kaplanowie na Uniwersytecie Harvarda. Naukowcy ci opracowali ciekawy i angażujący sposób rozwoju umiejętności matematycznych u dzieci. Ich metoda – Math Circle, którą stosujemy na naszych kursach, daje wspaniałe wyniki. Dzięki niej, dzieci odkrywają swoją wewnętrzną logikę i uczą się nieschematycznego myślenia. Dzieci nie tylko zaczynają biegle rachować, ale również, poprzez rozwiązywanie problemów matematycznych i logicznych, rozbudzają swoją intuicję matematyczną i umiejętność myślenia.

Sprawia to dzieciom dużo radości i podnosi wiarę w siebie. A co równie ważne, dzieci zaczynają lubić matematykę i doskonale radzą sobie z nią w szkole!

Kurs rozwoju talentów matematycznych małych dzieci wspierają również metody i pomoce matematyczne Marii Montessori oraz metody błyskawicznego rachowania, mające swoje korzenie w… matematyce wedyjskiej.

Metoda Maria Montessori kładzie nacisk na swobodny rozwój dzieci. Przeciwstawia się systemowi szkolnemu, tłumiącemu aktywność dzieci, którego symbolem była dla Marii Montessori „szkolna ławka”. Montessori uważała, że głównym zadaniem nauczania jest wspieranie spontaniczności i twórczości dzieci.

Ta wybitna pedagog jest autorką ciekawych metod nauki matematyki, które mimo, że mają już prawie 100 lat, są nadal „nowatorskie” i dotąd nie odkryte przez tradycyjne systemy edukacyjne.

My korzystamy z kilku pomocy pani Marii. Dzięki nim zapoznajemy dzieci z ilościami, które kryją się za liczbami.

To bardzo ważne zagadnienie. Dzieci uczone matematyki tradycyjnymi metodami operują liczbami ale nie wiedzą, jakie ilości kryją się za nimi. Dziecko, które ma wyobrażenie ilości, dodając, mnożąc itp. przeżywa matematykę bardziej konkretnie niż abstrakcyjnie.

Zabawy dużymi liczbami są dla dzieci dużo ciekawsze i bardziej rozwojowe, niż sumowanie kilku patyczków (które raczej nie rozwiną matematycznych skrzydeł Twojego dziecka).

Dzieci uwielbiają duże liczby i co najważniejsze – doskonale sobie z nimi radzą!

Matematyka Wed to nazwa, którą nadano starożytnemu systemowi matematycznemu, stosowanemu w Indiach.

Najbardziej urzekającą cechą systemu wedyjskiego jest jego spójność. Zamiast nie związanych ze sobą technik, cały system jest wewnętrznie powiązany. Ta spójność sprawia, że rachowanie staje się łatwe, przyjemne i zachęca do innowacji. Techniki wedyjskie pozwalają dzieciom dokonywać „trudnych” obliczeń i znajdować rozwiązania niemal od ręki, w większości w pamięci. Te uderzającej piękności metody stanowią część całego systemu, który charakteryzuje się znacznie większą systematycznością niż zachodni system matematyczny.

Dzieci uwielbiają uczyć się tych metod, bo dzięki nim mogą zadziwiać otoczenie biegłością rachowania. Daje im to dużą wiarę w siebie.
Metodycy Akademii Nauki biorą udział w szkoleniach na całym świecie, aby poznawać najlepsze, dostępne metody kształcenia dzieci.
 
Metodycy Akademii Nauki biorą udział w szkoleniach na całym świecie,
aby poznawać najlepsze, dostępne metody kształcenia dzieci.
 

Nasi metodycy Agnieszka Kukla oraz Marek Hoffman wraz z Robertem i Ellen Kaplan podczas szkolenia dla nauczycieli matematyki na University of Notre Dame w South Bend w USA.

Metodycy Akademii Nauki na kursie Wedyjskiej Matematyki z prof. G. Muthuraman w Bangalore w Indiach.

Kto uczy dzieci?

Trenerzy w Akademii Nauki to osoby z pasją, sympatyczne i pełne energii. Dla nich ćwiczenia matematyczne to nie tylko suche obliczenia do wykonania. 

Wyróżnia ich indywidualne podejście do uczniów – doskonale wiedzą, że w każdym tkwi potencjał, który trzeba odkryć.

Dbając o przyjazną atmosferę, zachęcają dzieci do aktywnego uczestniczenia w zajęciach. Nasi kursanci nie boją się popełniać błędów i zadawać pytań ponieważ nasi trenerzy pełną akceptacją rozwiewamy wszelkie wątpliwości i tłumaczymy niezrozumiałe kwestie.

W swojej pracy wykorzystują sprawdzone techniki przekazywania wiedzy i metody stosowane przez światowe sławy dydaktyki.

Sprawdź nas!

Przyjdź z dzieckiem na bezpłatną lekcję pokazową i wypróbujcie nasze zajęcia. 

Co mówią rodzice o Akademii Nauki?

Kto za tym stoi?

Marek-Roman-2020.jpg

Marek Hoffman i Roman Nowacki

założyciele Akademii Nauki

Jesteśmy przyjaciółmi od liceum. Zawsze łączyły nas zainteresowania rozwojem osobistym, dlatego po studiach postanowiliśmy założyć firmę, która właśnie tym będzie się zajmować. 

Odnaleźliśmy Sławka Wojtczaka – wykładowcę, który podczas studiów uczył Marka technik uczenia się. To on pomógł nam stworzyć pierwszą metodykę kursu szybkiego czytania i technik pamięciowych. Był to kurs dla studentów i dorosłych. Oczywiście w programie nie mogło zabraknąć psychologii i elementów rozwoju osobistego. 

Kursy te cieszyły się dużym zainteresowaniem i zawsze gdy pojawiał się na nich jakiś rodzic, od razu słyszeliśmy:

– Koniecznie musicie zrobić taki kurs dla dzieci. To im jest to najbardziej potrzebne.

Gdy przyszły na świat nasze własne dzieci, znaleźliśmy motywację, by to zrobić. Jak się okazało – potrzeba była ogromna i to właśnie programy dla dzieci stały się rdzeniem naszej działalności. Marek skupił się na tworzeniu i rozwijaniu metodyk. Ja zająłem się marketingiem i rozwojem sieci.

Dzisiaj Akademia to jedna z wiodących marek na rynku zajęć pozalekcyjnych. Niedawno obchodziliśmy 20-to lecie działalności i doliczyliśmy się ponad 100 tysięcy absolwentów.

Gdzie znajduje się oddział Akademii Nauki w Bielsku-Białej?

Oddział Akademii Bielsko-Biała znajduje się przy ulicy Górskiej 3a (zobacz na mapie). Możesz się z nami skontaktować:

– telefonicznie: 338151514 lub 513028497
 
Każde dziecko może BEZPŁATNIE przetestować nasze zajęcia podczas lekcji pokazowej. Wypełnij formularz niżej, aby zarezerwowac miejsce.
 
 

Dlaczego warto wziąć udział w lekcji pokazowej?

Dlaczego warto
wziąć udział w lekcji pokazowej?

Odtwórz wideo

Zarezerwuj miejsce na BEZPŁATNĄ lekcję pokazową.

Popularne terminy naszych kursów rozchodzą się jak świeże bułeczki,
dlatego już w czerwcu zarezerwuj miejsce na przyszły rok szkolny!

Wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy, aby skorzystać z:

Zarezerwuj miejsce na BEZPŁATNĄ lekcję pokazową.

Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy

Zadzwonimy do Ciebie w ciągu 2 dni i uzgodnimy szczegóły oraz termin.

Skorzystaj z formularza i zapisz się na lekcję próbną

Trzecioklasistka uczy matematyki starszego brata?

Historia, opowiedziana przez tatę, którego córka uczestniczy w kursie Mistrzowie Matematyki.

„Ostatnio zobaczyłem, że moja córka, trzecioklasistka, tłumaczy coś z zaangażowaniem mojemu synowi, który chodzi do szóstej klasy.

– Co robicie? – Spytałem.

– Majka tłumaczy mi Twierdzenie Pitagorasa, bo nie zrozumiałem tego w szkole, a ona dobrze to umie wyjaśnić.

Spodziewałem się dużo po tym kursie, ale to przeszło trochę moje oczekiwania.

Innym razem wszedłem do pokoju córki i zobaczyłem, że pisze coś z przejęciem w zeszycie. Na pytanie, czym się zajmuje odpowiedziała ze szczerym uśmiechem:

– Rozwiązuję macierze.

– Macierze? – Zdziwiłem się. – Przecież to trudne, ja to miałem dopiero na studiach.

– Nie tatusiu, to łatwe, jak chcesz to ci to wytłumaczę”.

Tata powiedział, że wcześniej córka uczyła się matematyki przeciętnie, nie miała problemów w szkole, ale nie wykazywała też większego entuzjazmu. Do Akademii zapisał swoje dziecko, kiedy zauważył, że córka traci wiarę w siebie, kiedy zmieniła się jej nauczycielka.

„Teraz z radością obserwuję, że wysiłek, który wkłada i jej zaangażowanie sprawiają, że rozwija się ona na polu matematyki” – powiedział zadowolony tata.